Dobre maniery nie tylko dla przedszkolaków:

Cecylka Knedelek przedstawia

Autor:
Joanna Krzyżanek
Ilustracje:
Zenon Wiewiurka
Wydawca:
Jedność (2016)
ISBN:
978-83-7971-385-1
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
proza
Źródło opisu: Centrum Doskonalenia Nauczycieli Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Koninie - Katalog księgozbioru

W tej bardzo mądrej, a przy tym zabawnej książeczce Cecylka Knedelek opowiada gąsce Walerii oraz wszystkim przyszłym i obecnym przedszkolakom, jak zachowywać się zgodnie z zasadami dobrego wychowania. Pełne świetnego humoru historyjki poprzedzają zbiór najważniejszych wskazówek dla małych i dużych przedszkolaków, które będą przydawać się dzieciom jeszcze długo, długo po opuszczeniu przedszkola. Co robić, by nie zostać brudasem roku ani nie zamienić się w siorbacza? Czy warto się dzielić zabawkami? Jak brzmi kilka bardzo ważnych słów, które powinien znać i Jaś, i Janek, i Jan? Tego dowiecie się z tej wesołej i kolorowej książeczki. Dwie doskonale znane dzieciom bohaterki - Cecylka Knedelek i gąska Waleria - zapraszają do lektury i zapewniają mnóstwo dobrej zabawy!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo