Mindfulness dla dzieci:

pomóż swojemu dziecku osiągnąć spokój i zadowolenie od śniadania do dobranocki

Autor:
Uz Afzal
Ilustracje:
Sarah Wilkins
Tłumacz:
Magdalena Ryżewska
Wydawca:
Studio Koloru Joanna Więckowska (2020)
ISBN:
978-83-62238-53-8
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
poradniki

Pomóż swojemu dziecku osiągnąć spokój i zadowolenie od śniadania do dobranocki. Ten inspirujący i aktualny przewodnik oferuje praktyczne ćwiczenia, które dzieci w wieku 4-11 lat mogą wykonywać wraz z rodzicami. Zaczynając od wyjaśnienia, co to jest mindfulness i jak ją praktykować, książka jest skonstruowana tak, by pomóc zajętym rodzicom wspierać dzieci przez cały dzień, od pobudki – przez posiłki, kryzysy, naukę (w tym stres towarzyszący egzaminom), wyzwania związane z czasem spędzanym przed ekranem i komunikacją – do dobranocki. Te proste zadania nauczą dzieci w pozytywny sposób radzić sobie z emocjami, zwiększą ich pewność siebie i koncentrację, jak również pomogą im w przechodzeniu z klasy do klasy. Oczywiście, nasze ćwiczenia są równie korzystne dla dorosłych, ponieważ pomagają złagodzić codzienny stres związany z byciem rodzicem.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo