Ala Makota

Inne tytuły:
zakochana
notatnik sfrustrowanej nastolatki
Autor:
Małgorzata Budyta-Budzyńska
Wydawcy:
Znak (2010-2011)
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2010-2011)
Świat Książki (2000-2009)
Świat Książki - Bertelsmann Media (2000)
Autotagi:
druk
powieści
Więcej informacji...
3.0

Ala Makota ma już ponad 200000 fanek. Zostań jedną z nich i poznaj pierwsze zapiski Ali, o których świat jeszcze nie słyszał. O Ali w skrócie i na szybko: jestem wyjątkowa, bo... jestem maksymalnie sobą ; moje plany na jutro... znaleźć swoją drugą połówkę ; nie ma nic gorszego niż... przeprowadzka najbliższej przyjaciółki ; jestem... mądrzejsza niż dwóch moich starszych braci razem wziętych ; obawiam się, że... mam kota na punkcie pisania.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:zakochana notatnik sfrustrowanej nastolatki Ala Makota 1 Zakochana 1 Notatnik sfrustrowanej nastolatki 1 maksymalnie ja
Autor:Małgorzata Budyta-Budzyńska
Ilustracje:Halina Kuźnicka Krzysztof Budzyński
Wydawcy:Znak (2010-2011) Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2010-2011) Świat Książki (2000-2009) Świat Książki - Bertelsmann Media (2000)
ISBN:83-7227-500-9 83-7311-943-4 978-83-240-1430-9 978-83-240-1431-6 978-83-240-1443-9 978-83-240-1552-8 978-83-7311-643-6 978-83-240-1431-6 83-7311-643-6 97883-7311-643-5 978-83-7227-500-9
Autotagi:druk epika książki literatura literatura piękna powieści proza
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 26 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo