Człowiek w środowisku przyrodniczym

Inne tytuły:
Ziemia planetą życia
zeszyt ćwiczeń do przyrody dla klasy 5.
Autor:
Mirosław Mularczyk
Wydawcy:
MAC Edukacja (2000-2001)
Kielecka Oficyna Wydawnicza MAC SA (2000)
Autotagi:
druk
podręczniki
Więcej informacji...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Ziemia planetą życia zeszyt ćwiczeń do przyrody dla klasy 5. zeszyt ćwiczeń do przyrody dla klasy 4. przewodnik metodyczny dla nauczycieli przyrody w klasie 5. Człowiek w środowisku przyrodniczym Cz. 2 podręcznik przyrody dla klasy 5 zeszyt ćwiczeń do przyrody dla klasy 4.Cz. 2 przewodnik metodyczny dla nauczycieli przyrody w klasie 5. Cz. 1 zeszyt ćwiczeń do przyrody dla klasy 5.Cz. 2 zeszyt ćwiczeń do przyrody dla klasy 5.Cz. 1 przewodnik metodyczny dla nauczycieli przyrody w klasie 4.Cz. 1 Człowiek w środowisku przyrodniczym Cz. 1 przewodnik metodyczny dla nauczycieli przyrody w klasie 4.Cz. 2 przewodnik metodyczny dla nauczycieli przyrody w klasie 5.Cz. 2 przewodnik metodyczny dla nauczycieli przyrody w klasie 4.
Autor:Mirosław Mularczyk
oraz:Mirosław Mularczyk
Wydawcy:MAC Edukacja (2000-2001) Kielecka Oficyna Wydawnicza MAC SA (2000)
ISBN:83-7315-048-X 83-7315-064-1 83-7315-211-3 83-7315-215-6 83-7315-240-7 83-88144-97-9 83-88144-99-5 83-88590-15-4 83-88590-88-X
Autotagi:druk literatura literatura stosowana podręczniki szkoły podstawowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 16 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo