Wszystko o emocjach

Tytuł oryginalny:
All about feelings
Autorzy:
Felicity Brooks
Frankie Allen
Tłumacz:
Paulina Kielan
Ilustracje:
Mar Ferrero ...
Wydawcy:
Papilon (2019-2021)
Publicat - Papilon (2020)
Publicat
ISBN:
978-83-271-0448-9, 978-83-271-0666-7
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
publikacje dydaktyczne
Więcej informacji...

Jak się dzisiaj czujesz? Ta książka w przyjazny i uspokajający sposób opowiada o uczuciach. Jak je rozpoznać? Zrozumieć? Nazwać? Jak rozmawiać o emocjach i jak sobie z nimi radzić. Ta pięknie ilustrowana książka mówi m.in. o tym, dlaczego emocje są (i są ważne), jak się zmieniają? Czy możemy je zmieniać? Co czują nasi bliscy i przyjaciele? Wspaniała książka dla dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych. Pomaga zrozumieć radość, smutek, złość i inne emocje. Ułatwia dorosłym rozmowę z dziećmi na temat uczuć. W przystępny sposób objaśnia sprawy bliskie dzieciom [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Felicity Brooks Frankie Allen
Tłumacz:Paulina Kielan
Ilustracje:Mar Ferrero María del Mar Ferrero
Wydawcy:Papilon (2019-2021) Publicat - Papilon (2020) Publicat
ISBN:978-83-271-0448-9 978-83-271-0666-7
Autotagi:druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania poradniki poradniki i przewodniki proza publikacje dydaktyczne publikacje popularnonaukowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 12 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo