Harry Potter and the Goblet of Fire

Autor:
Joanne K. Rowling ...
Zdjęcia:
Roger Pratt
Reżyseria:
Mike Newell
Producent:
David Heyman
Kompozytor:
Patrick Doyle
Lektorzy:
Daniel Radcliffe
Rupert Grint
Emma Watson
Scenariusz:
Steve Kloves
Montaż:
Mick Audsley
Wydawcy:
Bloomsbury Publishing Plc (2000-2010)
Galapagos (2005-2008)
Bloombsbury
ISBN:
9780747582380, 0-7475-7450-2
978-0-7475-4624-5, 978-0-7475-5099-0
Autotagi:
druk
powieści
Więcej informacji...
5.0

The summer holidays are dragging on and Harry Potter can't wait for the start of the school year. It is his fourth year at Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry and there are spells to be learnt and (unluckily) Potions and Divination lessons to be attended. But Harry can't know that the atmosphere is darkening around him, and his worst enemy is preparing a fate that it seems will be inescapable...
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Joanne K. Rowling Tomasz Dąbała
Zdjęcia:Roger Pratt
Reżyseria:Mike Newell
Producent:David Heyman
Kompozytor:Patrick Doyle
Lektorzy:Daniel Radcliffe Rupert Grint Emma Watson
Scenariusz:Steve Kloves
Montaż:Mick Audsley
Wydawcy:Bloomsbury Publishing Plc (2000-2010) Galapagos (2005-2008) Bloombsbury
ISBN:9780747582380 0-7475-7450-2 978-0-7475-4624-5 978-0-7475-5099-0
Autotagi:druk epika książki literatura literatura piękna powieści proza
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 13 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo