Jeszcze trochę...:

jak znaleźć umiar

Tytuł oryginalny:
Wann hab ich eigentlich genug?
Autor:
Dagmar Geisler
Tłumaczenie:
Magdalena Jałowiec-Sawicka
Paulina Filippi-Lechowska
Ilustracje:
Dagmar Geisler ...
Wydawcy:
Wydawnictwo Jedność (2020)
Jedność dla dzieci (2020)
Wydane w seriach:
Ja i Moje Emocje
Jedność dla Dzieci
ISBN:
978-83-8144-130-8
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
2.0

Książka ta w przystępny sposób pokazuje dzieciom, jak znaleźć umiar we wszystkim, co się robi, a zwłaszcza w tym, co sprawia nam szczególną przyjemność! Umiejętność powiedzenia sobie „Mam dość!” nie jest łatwa, ale dzięki mądrym poradom przedstawionym w tej książce każde dziecko będzie mogło ćwiczyć się w tej arcytrudnej sztuce zachowywania umiaru! Żywe i bliskie rzeczywistości kolorowe ilustracje zachęcają dzieci do rozmowy na ważne tematy. /Nota wydawnicza/
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Dagmar Geisler
Tłumaczenie:Magdalena Jałowiec-Sawicka Paulina Filippi-Lechowska
Ilustracje:Dagmar Geisler Magdalena Jałowiec-Sawicka
Wydawcy:Wydawnictwo Jedność (2020) Jedność dla dzieci (2020)
Serie wydawnicze:Ja i Moje Emocje Jedność dla Dzieci
ISBN:978-83-8144-130-8
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania poradniki poradniki i przewodniki proza publikacje dydaktyczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 6 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo