Bazgroły ze szkoły

Autor:
Anna Sójka-Leszczyńska ...
Ilustracje:
Marcin Piwowarski
Wydawcy:
Papilon - Publicat (2011-2014)
Papilon (2011)
Publicat
ISBN:
978-83-245-9650-8, 978-83-245-9651-5
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
5.0

"Zapraszam do szkoły! Do szkoły Marcina, który postanowił zostać Bardzo Znanym Pisarzem i dlatego zaczął opisywać to, co się dzieje w klasie. A dzieje się: pasowanie na rycerzy, turniej boiskowy, atak dziwnych wampirów, ratowanie jeża, poszukiwanie słonia, spotkanie ze Znaną Poetką, śledztwo w sprawie pewnej fotografiii i... jeszcze wiele, wiele się dzieje. Zupełnie tak jak w szkole, do której chodzicie (lub do której za chwilę pójdziecie). Oto przygody, które uczą, jak być dobrym kolegą, jak pomagać słabszym, jak postępować sprawiedliwie i uczciwie, jak się zachować w niespodziewanych sytuacjach. A może warto... opisać, co dzieje się w Waszej klasie?" [Anna Sójka] Dla dzieci: - 23 opowiadania, w zabawny sposób opisujące sytuacje szkolne - Marcin, Krzysiek, Paweł, Julka i inni bohaterowie, z którymi czytelnicy w wieku 6-9 lat łatwo się zaprzyjaźnią ; Dla rodziców i nauczycieli: - historie z morałem - pomagające rozmawiać z dziećmi o szkolnych sprawach - inspiracja do zabaw i zajęć ćwiczących czytanie ze zrozumieniem i rozwijających wyobraźnię. (okł.)
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Super książka dla dzieci w wieku od 8 do 10 lat. Polecam.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Anna Sójka-Leszczyńska Anna Sójka
Ilustracje:Marcin Piwowarski
Wydawcy:Papilon - Publicat (2011-2014) Papilon (2011) Publicat
ISBN:978-83-245-9650-8 978-83-245-9651-5
Autotagi:beletrystyka druk epika książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 7 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo