Koduj, szyfruj: Ćwiczenia wprowadzające do kodowania

Inne tytuły:
Koduj, szyfruj 2,
Autor:
Agata Indrychowska
Wydawca:
Wydawnictwo Epideixis (2019-2020)
Wydane w seriach:
Pus
ISBN:
978-83-7514-217-4
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
szkoły podstawowe

Zawarte w książeczce „Koduj, szyfruj 2”ćwiczenia mają różnorodną, atrakcyjną dla dzieci formę. Skutecznie angażują ich uwagę, sprawiając, że kodowanie z PUS przestaje być jakimś trudnym zagadnieniem, a staje się świetną zabawą. Celem tych ćwiczeń jest: - rozwój logicznego myślenia, - rozwój koncentracji, - poszukiwanie rozwiązań, - analizowanie i wyciąganie wniosków. Koduj, szyfruj 2to książeczka z zadaniami opartymi na: - odszyfrowaniu ukrytych nazw, - wyszukiwaniu liczb w układzie współrzędnych, - odszukiwaniu kodów kolorystycznych, - odczytywaniu współrzędnych geograficznych, - odkodowaniu nazw według kodów kolorystyczno-graficznych. Zadania ułożono zgodnie z zasadą stopniowania trudności, czyli od łatwiejszych do trudniejszych. Książeczki z serii „Koduj, szyfruj”mogą być wykorzystywane na zajęciach matematycznych i przygotowujących do programowania. Sprawdzą się na zajęciach kół zainteresowań, jak również w edukacji domowej i w czasie zabaw w domu. 3 za 45 złotych >>
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo