Trening innowacyjnego myślenia:

rozwiń swój kreatywny potencjał w 31 dni

Autorzy:
Paulina Mechło
Olga Geppert
Wydawca:
Sensus - Wydawnictwo Helion (2020)
ISBN:
978-83-283-5775-4
Autotagi:
druk
druki ulotne
książki
poradniki
Źródło opisu: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Nowym Sączu - Katalog księgozbioru

Innowacyjność. Chyba trudno o słowo, które w ostatnich latach zrobiłoby większą karierę. Można pokusić się o twierdzenie, że nasze stulecie będzie kiedyś nazywane wiekiem innowacyjności. Kreatywność, szukanie nowych, niestandardowych rozwiązań, pomysłów usprawniających życie, ucieczka od sztampy - bez tego ciężko myśleć o rozwoju biznesu, gospodarki, sztuki... Twórcze myślenie jest kołem zamachowym wprawiającym świat w ruch. Tylko czy można się takiego sposobu myślenia i działania nauczyć? Otóż nie. Nie można się nauczyć. Inaczej - nie trzeba, bo każdy z nas jest twórczy i kreatywny. Innowacyjny. Wystarczy jedynie pozwolić umysłowi otworzyć się na nieszablonowe myślenie. Jak to zrobić? Chociażby poprzez ćwiczenia. Na przykład takie, jakie znalazły się w tej książce! Autorki przygotowały kompletny zestaw treningowy dla umysłu, pozwalający każdemu w ciągu 31 dni odkryć i rozwinąć swój kreatywny potencjał. Jesteś na to gotowy? To może na początek wyobraź sobie, jak mogłaby brzmieć muzyka Marsjan. Już? Prawda, że to proste, a ileż przy tym satysfakcji i zwykłej frajdy. Zatem do dzieła, świat czeka na nowych odkrywców w stylu Stephanie Kwolek i Mikołaja Kopernika!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo