Angielski w cztery tygodnie

Inne tytuły:
kurs podstawowy
etap 2
Autorzy:
Małgorzata Głogowska
Alan Cook
Wydawca:
REA-SJ (2002-2017)
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
Więcej informacji...

Nowoczesny kurs języka adresowany do osób rozpoczynających naukę. Umożliwia opanowanie podstaw języka w ciągu czterech tygodni, po dokładnym przećwiczeniu materiału zawartego w 28 lekcjach. Teksty prezentują współczesny język, jakim posługują się mieszkańcy danego kraju. Podręcznik, dzięki wielu atrakcyjnie podanym komentarzom realizowanym, zapoznaje czytelnika z elementami wiedzy o historii, kulturze i obyczajowości. Każda lekcja składa się z: dialogu i jego tłumaczenia, objaśnień gramatycznych, słownictwa, ćwiczeń, komentarzy realioznawczych.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:kurs podstawowy etap 2 kurs średniozaawansowany Angielski w 4 tygodnie
Autorzy:Małgorzata Głogowska Alan Cook
Ilustracje:Marek Łukasik
Wydawca:REA-SJ (2002-2017)
ISBN:83-7141-687-3 978-83-7141-327-8 978-83-7141-772-6 978-83-7141-775-7 978-83-7993-303-7
Autotagi:audiobooki CD druk książki literatura literatura stosowana nagrania podręczniki publikacje dydaktyczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 14 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo