Zwierzaki z abecadła cudaki

Tytuł oryginalny:
Zvieratká z abecedy
Autor:
Ivona Ďuričová
Ilustracje:
Adrián. Macho
Tłumacz:
Katarzyna Vanevska
Adaptacja:
Katarzyna Vanevska
Wydawca:
Agencja Wydawnicza Morex Jerzy Mostowski (2019)
ISBN:
978-83-8036-388-5
Autotagi:
druk
książki
poezja
wiersze
4.0

Humorystyczne wierszyki o zwierzętach oraz urocze ilustracje wywołają uśmiech każdego dziecka Książka pozwala ćwiczyć znajomość alfabetu i pisanie liter. Rymowane zagadki dostarczają okazji do znakomitej zabawy i sprawdzają wiedzę. Książeczka zawiera wierszowane historyjki o wesołych zwierzakach, których zaskakujące przygody świetnie pobudzają dziecięcą wyobraźnię. Imiona bohaterów zaczynają się na kolejne litery alfabetu, co utrwala jego znajomość i ułatwia lepsze zapamiętanie treści. Na każdej rozkładówce z wierszykiem dzieci mogą też poćwiczyć pisanie litery według podanego wzoru. Ilustracje utrzymane są w ciepłej, przyjaznej stylistyce i napawają optymizmem. Na końcu przygotowano uwielbiane przez małych czytelników rymowane zagadki, dzięki którym rodzic może sprawdzić, czy dziecko uważnie słuchało wierszyków. [nota wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Książka z wierszykami o zwierzętach.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo