Jan Paweł II czyli Jak Karolek został papieżem

Autor:
Joanna Krzyżanek ...
Ilustracje:
Marcin Ciseł
Wydawcy:
Polskie Radio (2011)
Wydaw. Diecezjalne (2008)
Wydawnictwo Diecezjalne i Drukarnia (2005-2006)
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
Więcej informacji...
4.5 (2 głosy)

Audiobook jest adaptacją książki dla młodego czytelnika, napisaną prostym i zrozumiałym językiem. Odbiorca może tu znaleźć odpowiedzi na takie pytania jak: Czy Papież był urwisem? Ile strzelił bramek? Czy lubił czytać książki? Śledzimy w niej dzieciństwo i młodość Papieża, uczestniczymy w jego trudnych wyborach oraz drodze kapłańskiej. Nie jest to jednak opowieść biograficzna, lecz wartka oraz pełna ciepła i humoru książka. W role wcieliło się 26 aktorów, a ponadto tekst jest oprawiony efektami dźwiękowymi oraz muzyką.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Joanna Krzyżanek Marcin Ciseł Dariusz Krajewski
Ilustracje:Marcin Ciseł
Komentarz:Janusz Kukuła
Redakcja:Marta Żurawiecka
Lektorzy:Jan Rotowski Wojciech Rotowski Marcin Przybylski Krzysztof Gosztyła
oraz:Jadwiga Borowska
Wydawcy:Polskie Radio (2011) Wydaw. Diecezjalne (2008) Wydawnictwo Diecezjalne i Drukarnia (2005-2006)
ISBN:83-7300-497-1 978-83-7300-432-0 978-83-7300-663-8 978-83-7300-675-1 978-83-913156-6-8
Autotagi:audiobooki biografie CD druk elementy biograficzne epika książki literatura literatura piękna nagrania opowiadania proza słuchowiska zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 12 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo