Pozytywna dyscyplina w klasie

Autorzy:
Jane Nelsen
Lynn Lott
Stephen Gleen
Tłumacz:
Artur Milik
Wydawca:
Pozytywna Dyscyplina (2019-2020)
ISBN:
978-83-948676-6-9, 978-83-954320-6-4
Autotagi:
druk
książki
poradniki

Teraz również Ty, polski nauczycielu i specjalisto pracujący z dziećmi, masz możliwość dołączyć do setek tysięcy specjalistów. Wykorzystują oni w swojej pracy metodą, opartą na współpracy, umiejętnościach rozwiązywania problemów, oraz obopólnym szacunku. Obecna edycja „Pozytywnej Dyscypliny w klasie” jest uzupełniona o najważniejsze umiejętności niezbędne w pracy współczesnego nauczyciela. Wyobraź sobie, że już nie musisz kontrolować zachowania dzieci, a zamiast tego po prostu uczysz. Nie musisz mierzyć się z dziećmi w apatycznej konfrontacji, a zamiast tego odczuwasz motywującą satysfakcję z pracy z zaangażowaną klasą.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo