Zagubieni w szkole:

jak odkryć źródła szkolnych trudności dziecka i pomóc mu je przezwyciężyć

Tytuł oryginalny:
Lost at school
why our kids with behavioral challenges are falling through the cracks and how we can help them,
Autor:
Ross W. Greene
Tłumacz:
Jowita Maksymowicz-Hamann
Wyd. w latach:
2019 - 2020
ISBN:
978-83-66117-65-5, 978-83-663-2962-1
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
książki
poradniki
publikacje fachowe
Więcej informacji...

Szkoła ma problem z dzieckiem. Rodzice mają problem ze szkołą. W tym wszystkim jest dziecko - coraz bardziej sfrustrowane i przygniecione nadmiarem wymagań, nie jest w stanie efektywnie wykorzystać swojego potencjału. Zbyt często nauczyciele podejmują desperackie próby wpłynięcia na zachowanie dziecka poprzez zwiększenie wymagań i represji. To nie działa.Dr Ross W. Greene, uznany autorytet w dziedzinie psychologii klinicznej dzieci młodzieży, pokazuje, dlaczego tradycyjne szkolne metody dyscyplinowania dzieci nie sprawdzają się we współczesnej szkole. Oferuje skutecznie działający model rozwiązywania problemów przez WSPÓŁdziałanie - rodziców, szkoły i dziecka, a także:Ľ narzędzia do identyfikacji problemów i eliminowania ich przyczyn,Ľ wyraźne wskazówki, jak radykalnie poprawić komunikację z dziećmi i zmniejszyć ilość trudnych zdarzeń, wraz z wieloma konkretnymi przykładami,Ľ praktyczne porady dotyczące udanego planowania i współpracy między nauczycielami, rodzicami i dziećmi."Ciężko sobie wyobrazić, że jakikolwiek nauczyciel lub rodzic mógłby nie skorzystać na przeczytaniu tej książki."Alfie Kohn, autor książek "Wychowanie bez nagród i kar", "Mit pracy domowej""Tę książkę powinien przeczytać każdy, kto kiedykolwiek poczuł, że tradycyjna szkolna dyscyplina nie działa."dr Michael Thompson, współautor książki "Wychowując Kaina"
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:why our kids with behavioral challenges are falling through the cracks and how we can help them,
Autor:Ross W. Greene
Tłumacz:Jowita Maksymowicz-Hamann
Wydawcy:NASBI (2020) ebookpoint BIBLIO (2020) Wydawnictwo Mamania (2019-2020) Wydawnictwo Mamania - Grupa Wydawnicza Relacja (2019) Grupa Wydawnicza Relacja
ISBN:978-83-66117-65-5 978-83-663-2962-1
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk e-booki książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki publikacje fachowe zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 8 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo