Każdy może być artystą

Tytuł oryginalny:
Arts & crafts day
Autorzy:
Jolanta Tomala
Walt Disney (1901-1966)
Ilustracje:
Maciej Olczak
Tłumacz:
Jolanta Tomala
Wydawca:
Wydawnictwo Egmont Polska (2007-2009)
ISBN:
978-83-237-4034-6, 978-83-237-4426-9
978-83-237-8125-7
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Baw się razem z dzieckiem! Wszystkie maluchy lubią odgadywanie słów zobrazków. Przejrzyjcie wspólnie książkę i znajdźcie wszystkie obrazki zastępujące słowa. Niech dziecko samo rozszyfruje rysunek. A potem czytajcie razem. Kiedy spotkasz w tekście obrazek, zrób przerwę i poczekaj na podpowiedź dziecka. Pomóż mu, jeśli będzie miało kłopot z dopasowaniem słowa do obrazka.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Jolanta Tomala Walt Disney (1901-1966)
Ilustracje:Maciej Olczak
Tłumacz:Jolanta Tomala
Opracowanie:Maciej Olczak
Projekt:Maciej Olczak
oraz:Maciej Olczak
Wydawca:Wydawnictwo Egmont Polska (2007-2009)
Serie wydawnicze:Kubuś Puchatek Poczytajmy Razem Disney Kubuś Puchatek Poczytajmy Razem - Egmont Polska Czytanka Wyklejanka
ISBN:978-83-237-4034-6 978-83-237-4426-9 978-83-237-8125-7
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania proza wielka czcionka zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 8 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo