W ciemnościach

Tytuł oryginalny:
Licht aus!
Autor:
Margit Auer
Tłumacz:
Agata Mickiewicz-Janiszewska
Ilustracje:
Nina Dulleck ...
Lektor:
Maria Seweryn
Wydawcy:
Wydawnictwo Debit (2019-2023)
Wydawnictwo Sonia Draga
Autotagi:
audiobooki
CD
druk
książki
MP3
powieści
proza
Więcej informacji...
5.0

Ta szkoła kryje w sobie niezwykłą tajemnicę! Można tu znaleźć wyjątkowego przyjaciela: magiczne zwierzę, które potrafi mówić! Otrzyma je ten, kto najbardziej potrzebuje bratniej duszy. Kiedy Eddie dostaje swoje magiczne zwierzę - zabawną nietoperzycę Eugenię - zazdrości mu cała klasa. No, prawie cała. Jedna z dziewczynek w ogóle nie chce magicznego zwierzęcia. Tylko co na to powie nauczycielka, panna Cornfield? Nadchodzi szkolna noc czytania książek. Niektórych uczniów czeka ekscytująca, ale niebezpieczna przygoda! Dzieci zostają uwięzione w podziemiach szkoły. Czy magiczne zwierzęta pomogą im wydostać się z pułapki?
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Abgefahren! W ciemnościach [audio]
Autor:Margit Auer
Tłumacz:Agata Mickiewicz-Janiszewska
Ilustracje:Nina Dulleck Maria Seweryn
Lektor:Maria Seweryn
Wydawcy:Wydawnictwo Debit (2019-2023) Wydawnictwo Sonia Draga
Serie wydawnicze:Szkoła magicznych zwierząt Schule der magischen Tiere AudioBook Audiobook - Wydawnictwo Debit Szkoła magicznych zwierząt - Margit Auer
ISBN:978-83-8057-305-5 978-83-8057-348-2 978-83-8057-370-3 978-83-8057-410-6 978-83-8057-694-0
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD druk epika książki literatura literatura piękna MP3 nagrania powieści proza
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 17 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo