Wielki skarb

Autor:
Marcin Sendecki
Ilustracje:
Zofia Różycka
Wydawcy:
HarperCollins Polska (2021)
HarperKids - HarperCollins Polska (2021)
Harperkids (2020)
Egmont Polska (2019)
Wydane w seriach:
Czytam Sobie
eko. Poziom 1, Składam Słowa
Edukacyjny Egmont
ISBN:
978-83-276-5855-5, 978-83-281-4530-6
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
5.0

Poziomie 1 serii "Czytam sobie" to kompleksowy program do nauki samodzielnego czytania przeznaczony dla dzieci w wieku 5-7 lat, zgodny z zaleceniami metodyków i stworzony przy współpracy z wybitnymi polskimi autorami i ilustratorami. Duże litery i czytelna czcionka ułatwiają proces nauki a ciekawe historie i piękne ilustracje sprawiają, że czas spędzony na czytaniu będzie również świetną zabawą. Książki z serii "Czytam sobie" mogą być wykorzystywane w domu, szkole lub bibliotece. Nieodłączonym elementem każdej książeczki są naklejki oraz dyplom, które wzmacniają w dziecku poczucie sukcesu. Wydawnictwo, 2022]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo