Dzień i noc

Tytuł oryginalny:
Night and day
Autor:
Emily Bone
Ilustracje:
Nina de Polonia ...
Tłumacz:
Patrycja Zarawska
Przy współpracy:
Zoë Simmons
Alison Kelly
Projekt:
Zoe Wray
Helen Lee ...
Opracowanie:
Zoe Wray
Helen Lee
Wydawcy:
Grupa Wydawnicza Foksal (2019-2020)
Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2019)
Grupa Wydawnicza Wilga (2019)
Wydane w seriach:
Młodzi Przyrodnicy
ISBN:
978-83-280-6822-3, 978-83-8318-862-1
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
publikacje popularnonaukowe
Więcej informacji...
2.0

Seria przyrodnicza poruszająca różnorodne tematy dotyczące świata przyrody. Ładne książeczki do pierwszego samodzielnego czytania. Dla wszystkich małych ludzi ciekawych otaczającego świata. • Młodzi przyrodnicy. Wybrzeże: Opis roślin rosnących na wybrzeżu i zwierząt żyjących w tym miejscu. • Młodzi przyrodnicy. Leśne stworzenia: Jakie gatunki zwierząt żyją w lesie, jakie są ich zwyczaje, czym się żywią. • Młodzi przyrodnicy. Kwiaty: O różnych gatunkach kwiatów, które rosną w ogrodach, na łąkach, w parkach, w różnych środowiskach. W jaki sposób rosną, z czego się składają, jaki mają wpływ na środowisko. • Młodzi przyrodnicy. Dzień i noc: Co dzieje się w świecie zwierząt, kiedy ty smacznie śpisz? Noc to czas, kiedy niektóre zwierzęta dopiero się budzą i zaczynają szukać pożywienia. Książeczka przedstawia te gatunki i opisuje, jak zwierzęta się zachowują...(https://aros.pl/ksiazka/mlodzi-przyrodnicy-dzien-i-noc)
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Young beginners
Autor:Emily Bone
Ilustracje:Nina de Polonia Nina de Polonia-Nill
Tłumacz:Patrycja Zarawska
Przy współpracy:Zoë Simmons Alison Kelly
Projekt:Zoe Wray Helen Lee Anna Gould
Opracowanie:Zoe Wray Helen Lee
Redakcja:Zoe Wray Helen Lee
oraz:Zoë Simmons Alison Kelly
Wydawcy:Grupa Wydawnicza Foksal (2019-2020) Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2019) Grupa Wydawnicza Wilga (2019)
Serie wydawnicze:Młodzi Przyrodnicy
ISBN:978-83-280-6822-3 978-83-8318-862-1
Autotagi:druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania proza publikacje dydaktyczne publikacje popularnonaukowe zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 17 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo