Obrazkowa księga emocji Montessori

Tytuł oryginalny:
Grand imagier Montessori des émotions
Autor:
Marine Duvouldy
Ilustracje:
Zazie Bulles
Tłumacz:
Maria Zawanowska
Wydawca:
Firma Księgarska Olesiejuk spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (2019)
ISBN:
978-83-274-8751-3
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
podręczniki
proza
publikacje dydaktyczne
zbiory opowiadań

"Montessori. Obrazkowa księga emocji" to propozycja dla każdego dziecka, które chce lepiej rozumieć świat. Razem z kilkuletnim Łukaszem i jego gadającym kotem Orionem zabierz swoje dziecko w wędrówkę po kolejnych sześciu planetach, z których każda reprezentuje świat innej emocji. Utrzymana w przyjemnych barwach książka Marine Duvouldy przybliża najmłodszym czytelnikom najważniejsze z uczuć, jakich z pewnością doświadczają w swoim codziennym życiu ? są to złość, strach, wstyd, smutek, radość i miłość. Główny bohater ? Łukasz ? wyrusza na wyprawę naukową, podczas której spotyka mieszkańców kolejnych planet i odczuwa te same emocje co oni. Na planecie złości robi się bardzo zdenerwowany, wśród osób płaczących ogarnia go smutek, a na planecie wstydu nie ma odwagi spojrzeć nikomu w oczy.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo