Nawet nie wiesz, jak bardzo cię kocham

Inne tytuły:
Nawet nie wiesz, jak bardzo cię kocham, kiedy jest jesień
Nawet nie wiesz jak bardzo cię kocham, kiedy jest zima
Autor:
Sam McBratney (1943-2020)
Ilustracje:
Anita Jeram
Tłumacz:
Jarosław Mikołajewski ...
Wydawcy:
Harperkids (2020)
Wydawnictwo Egmont Polska (2002-2013)
HarperCollins Polska
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
Więcej informacji...
4.3 (3 głosy)

Prezentowana książka zajęła 1 miejsce w kategorii wiekowej 0-5 lat w konkursie Świat przyjazny dziecku. Czasami szukasz słów, żeby komuś powiedzieć, jak bardzo, ale to bardzo go kochasz. Ale miłość niełatwo jest zmierzyć. Wiedzą o tym najlepiej Mały Brązowy Zajączek i Duży Brązowy Zając z tej pięknej i wzruszającej opowieści o uczuciach, cieple i zrozumieniu. To książka o miłości - wszechwładnej, potrzebnej do życia każdemu. To książka dla wszystkich kochających, kochanych i pragnących miłości.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo fajna seria dla dzieci. Książeczki mają fajny format, urocze ilustracje, odpowiednia ilość tekstu dla małego odbiorcy. W tej części króliczki dowiadują się jak różne zwierzęta i rośliny się zmieniają
  • Bardzo fajna książka
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Nawet nie wiesz, jak bardzo cię kocham, kiedy jest jesień Nawet nie wiesz jak bardzo cię kocham, kiedy jest zima Guess how much I love you in the spring Guess how much I love you in the winter Guess how much I love you in the summer Guess how much I love you in the autumn Nawet nie wiesz, jak bardzo cię kocham przez cały rok Nawet nie wiesz jak bardzo cię kocham, kiedy jest lato
Autor:Sam McBratney (1943-2020)
Ilustracje:Anita Jeram
Tłumaczenie:Jarosław Mikołajewski Jarosław Mikołajwski
Wydawcy:Harperkids (2020) Wydawnictwo Egmont Polska (2002-2013) HarperCollins Polska
ISBN:978-83-237-1435-4 978-83-237-3452-9 978-83-237-8576-7 978-83-237-8577-4 978-83-237-8584-2 978-83-237-8592-7 978-83-276-6164-7 978-83-276-8729-6 978-83-276-6164-7 978-83-2768-729-6 83-237-1435-4 83-237-8577-4 83-237-8584-2 83-237-8592-7 978-83-237-8577
Autotagi:bajka beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 30 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo