Mia i biały lew

Tytuł oryginalny:
Mia et le lion blanc
Zdjęcia:
Brendan Barnes
Reżyseria:
Gilles de Maistre
Kompozytor:
Armand Amar
Scenariusz:
Prune de Maistre
William Davies
Wydawca:
Kino Świat
Autotagi:
DVD
filmy
filmy i seriale
Źródło opisu: Gminna Biblioteka Publiczna w Boguchwale - Katalog księgozbioru
Więcej informacji...
2.0

Wzruszająca, tętniąca przygodą i przepięknie nakręcona w sercu Afryki, opowieść o wielkiej przyjaźni dziewczynki i białego lwa. Film wyprodukował Jacques Perrin, twórca hitów "Mikrokosmos" i "Makrokosmos". Dziesięcioletnia Mia wraz z rodzina przeprowadza się do Afryki na niezwykłą farmę lwów. Pewnego dnia rodzi się tu białe lwiątko o imieniu Charlie. Zwierzak staje się największym przyjacielem Mii. Kiedy lwu zacznie grozić niebezpieczeństwo, dziewczynka nie cofnie się przed niczym, by uratować niezwykłego przyjaciela. Oboje opuszczają farmę i wyruszają na poszukiwanie nowego domu dla Charliego. W polskiej wersji językowej wystąpiła Martyna Wojciechowska - podróżniczka, dziennikarka i obrończyni praw zwierząt. [Kino Świat, 2019]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Zdjęcia:Brendan Barnes
Reżyseria:Gilles de Maistre
Kompozytor:Armand Amar
Scenariusz:Prune de Maistre William Davies
Aktorzy:Daniah De Villiers Mélanie Laurent Langley Kirkwood Martyna Wojciechowska Sara Lewndowska Jacek Kopczyński
Wydawca:Kino Świat
Autotagi:DVD filmy filmy i seriale film i wideo
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo