Reksio

Inne tytuły:
gra edukacyjna
pamięć
Autor:
Lechosław Marszałek (1922-1991)
Wydawcy:
Zakład Produkcyjny Alexander Piotr Pundzis
Alexander Piotr Pundzisz
Autotagi:
gry planszowe
książki
obiekty trójwymiarowe
Źródło opisu: Miejska Biblioteka Publiczna im. Księcia Ludwika I w Brzegu - Księgozbiór
Więcej informacji...
4.0

W grze pamięć "Reksio" wygrywa , kto najlepiej zapamięta położenie par takich samych obrazków, odkrytych na chwilę, spośród wszystkich ilustrowanych tabliczek leżących na stole rewersem do góry. Gra, skierowana jednocześnie dla dzieci i dorosłych jest doskonałym treningiem pamięci i spostrzegawczości. Zapewnia dużo dobrej zabawy i emocji, starszym graczom oferując powrót do czasów młodości, a młodszym graczom możliwość poznania ikony bajek z dawnych lat.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Klasyczne memory.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:gra edukacyjna pamięć Gra planszowa
Autor:Lechosław Marszałek (1922-1991)
Wydawcy:Zakład Produkcyjny Alexander Piotr Pundzis Alexander Piotr Pundzisz
Autotagi:gry gry i zabawki gry planszowe książki literatura obiekty trójwymiarowe
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo