Plan Huberta

Autorzy:
Ewelina Kluss
Marta Prokopek-Pyśk
Wydawcy:
Legimi (2019)
Novae Res-Wydawnictwo Innowacyjne (2018-2019)
IBUK Libra (2018)
ISBN:
978-83-8147-452-8, 978-83-8147-506-8
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
książki
powieści
proza
4.0

Literatura kobieca wcale nie musi być mdła i cukierkowa. Sięgnij po gorący romans z paragrafem w tle! Olga ma więcej ambicji niż szczęścia w życiu. Skończyła dobre studia, ale nie udało jej się znaleźć satysfakcjonującej pracy. Jej życie osobiste też nie przypomina hollywoodzkiej komedii romantycznej... I kiedy wydaje się, że gorzej już być nie może, dziewczyna otrzymuje propozycję zatrudnienia w świetnie prosperującej firmie z branży kosmetycznej. Dodatkowym atutem jest fakt, że prezes przedsiębiorstwa to młody, inteligentny i atrakcyjny biznesmen, któremu nie sposób się oprzeć. Wkrótce jego urokowi ulegnie także Olga, a odpowiedzialne zadanie powierzone jej przez szefa stanie się początkiem serii zaskakujących wydarzeń, które całkowicie odmienią jej życie... „Koniec solidarności jajników”, ogłaszany przez wielu interpretatorów współczesnej rzeczywistości, nie znajduje tutaj potwierdzenia. Wobec zdrady, oszustwa, agresji, socjopatycznej manipulacji, kobiety chcą i potrafią z dużą determinacją bronić wzajemnie swojego dobra. Prof. dr hab. Hanna Palska – socjolog kultury Autorki znalazły sposób na wymagającego czytelnika! Książka jest napisana tak obrazowo, że stanowi niemal gotowy scenariusz filmowy. Bożenna (Bo) Intrator – scenarzystka, dramatopisarka, poetka Sploty wydarzeń i dobrze zarysowane postaci gwarantują rozrywkę i dużo emocji. Trzymasz w ręku właściwą książkę. Katarzyna Krupa – prezenterka TV Ewelina Kluss i Marta Prokopek-Pyśk Obie autorki zawodowo zajmują się obszarem zarządzania zasobami ludzkimi. Uzyskały wykształcenie w dziedzinie nauk społecznych (jedna jest socjologiem, druga psychologiem). Ponadto spełniają się w rolach matek, żon i przyjaciółek. Od zawsze znały swój potencjał pisarski, ale dopiero niedawno nabrały odwagi do wydania debiutanckiej powieści. Pisały z pasją i nie mogą doczekać się kontynuacji tej wspólnej przygody. Dlaczego tworzyły razem? Bo w tym "razem" jest siła, podwójna moc motywacji, inspiracji i wiary. A także spełnienie dziecięcych marzeń, gdyż znają się i przyjaźnią od zawsze. '
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo