Moje emocje

Tytuł oryginalny:
Mes émotions
Autorzy:
Isabelle Filliozat
Virginie Limousin
Ilustracje:
Eric Veille
Tłumaczenie:
Anna Wolna-Nocoń
Anna Wolna
Wydawcy:
Wydawnictwo Egmont Polska (2019-2024)
HarperKids (2021)
HarperKids - HarperCollins Polska (2021)
HarperCollins Polska
Wydane w seriach:
Akceptuję, co czuję
Edukacyjny Egmont
Cahiers Filliozat
ISBN:
978-83-276-6291-0, 978-83-281-3696-0
Autotagi:
druk
książki
poradniki
publikacje dydaktyczne
rodzina
5.0

Emocje to trudny temat. Warto nauczyć się je akceptować i przeżywać, by być szczęśliwym i żyć pełnią życia, lubić siebie i innych. Ta mądra książka pełna zabawnych i pouczających ćwiczeń pomoże wprowadzić maluchy w skomplikowany świat emocji. Książka „Moje emocje” zawiera też poradnik skierowany do rodzica. Dorosły ma być przewodnikiem i wsparciem dla dziecka. Każdy przeżył sytuację, w której, często bezwiednie, odreagował na kimś swój smutek, niepowodzenie, trudny dzień. Warto uczyć się, jak sobie z tym radzić. Prawidłowa reakcja na stres, nazywanie i kontrola odczuć, lecz nie rezygnowanie z nich. Są na to mądre sposoby i właśnie tego uczy książka, przydatna nie tylko dla dzieci. To podróż po świecie emocji dla całej rodziny! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo