Stacja Jagodno: Cisza między dźwiękami

Inne tytuły:
Cisza między dźwiękami T.9
Autor:
Karolina Wilczyńska
Wydawcy:
Czwarta Strona - Grupa Wydawnictwa Poznańskiego (2019)
Wydawnictwo Poznańskie
Wydane w seriach:
Stacja Jagodno
Stacja Jagodno - Karolina Wilczyńska
ISBN:
978-83-66278-50-9
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
4.0 (2 głosy)

Bohaterowie bestsellerowej „Stacji Jagodno” powracają! Agata była kiedyś znakomitą wiolonczelistką, koncertowała na całym świecie, robiła karierę... Co takiego stało się, że piękne dźwięki są już tylko wspomnieniem, a kobieta znalazła się na życiowym zakręcie? Gdy Agata spotka się w Jagodnie z ludzką życzliwością, to nie wystarczy, by uporać się z problemami. Będzie musiała podjąć walkę o siebie i o swoje małżeństwo z Hubertem. Czy jej się to uda i czy znajdzie w sobie dość sił, by przezwyciężyć nie tylko zazdrość? „Stacja Jagodno” zaprasza w gościnne progi. Odwiedźcie swoich ulubionych bohaterów: Marzenę, Tamarę i Łukasza; zobaczcie, jak układa się Grzegorzowi i Lei. Czy te dwie silne osobowości wyjaśnią sobie wreszcie wszystkie sekrety? Czasem najważniejsze słowa pozostają niewypowiedziane...
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Przypadkiem podczas przeglądania katalogu bibliotecznego ta książka wpadła mi w ręce 🙂 Nie znałam wcześniejszych 8 tomów opowiadających o Stacji Jagodno, co było utrudnieniem, ale mimo to uważam, że była to bardzo fajna obyczajówka i chętnie zacznę tę serię od początku 🙂 • Stacja Jagodno to pensjonat- dworek, zarządzany przez dwie hrabianki, które są nieco zgryźliwe i uparte 😀 Choć ich sposób bycia odbierałam z dużą dozą pobłażliwości 😉 • Mamy tu też Tamarę i Łukasza- którzy dopiero co zostali rodzicami. Tamara, mimo że jest to jej druga córka czuje się pomijana i ograniczana do roli karmicielki. Ciągła kontrola jej poczynań ze strony matki nie ułatwia jej tej sytuacji. • Mamy też Agatę- wiolonczelistkę z problemem alkoholowym- od której możemy przypuszczać wziął się tytuł tego tomu. • I mamy babcię Różę - jej ciepło i dobroć ujęły mnie bardzo. U babci Róży każdy może znaleźć ukojenie, spokój i pomoc w problemach. • Książka jest pełna emocji, które przeżywamy razem z bohaterami. Razem z nimi śmiejemy się i płaczemy. Opisane relacje są tak rzeczywiste, że mamy wrażenie, że mogą wydarzyć się naprawdę. Polecam Wam tę książkę, ale dopiero wtedy, kiedy przeczytacie najpierw poprzednie części
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo