Przygody Fenka:

Nie wszystko mogę mieć

Autor:
Magdalena Gruca
Ilustracje:
Magdalena Gruca
Ewa Zontek
Wydawcy:
Wydawnictwo Edukacyjne Sobik (2016-2023)
Legimi (2018)
Fenek (2018)
Twój Doradca Konrad Sobik (2018)
Wydane w seriach:
Dobre zachowanie
Przygody Fenka:Cechy
ISBN:
978-83-64780-10-3, 978-83-64780-96-7
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań

“Nie wszystko mogę mieć” to jedna z książeczek, którą kupujecie najczęściej, stąd wiemy, jak wielu rodziców i opiekunów boryka się z problemem wytłumaczenia dziecku, iż nie może mieć każdej rzeczy, na którą ma ochotę. Dziecko dowie się z książeczki, jak rodzice Fenka skutecznie rozwiązali problem, kiedy ich synek zapragnął nowej zabawki podczas zakupów i nie przyjmował do wiadomości odmowy. Dla rodziców zaś mamy niezwykle cenne rady Eksperta, który m. in. wyjaśni, iż odmowa zakupu zabawki nie znaczy niezaspokojenia potrzeby malucha. Po lekturze zarówno dzieciom, jak i rodzicom będzie po prostu lżej 🙂 Dzięki tej książeczce Twoje dziecko: dowie się, że nie zawsze może mieć wszystko, czego zechce, przekona się, że inni rodzice także nie kupują wszystkiego swoim dzieciom, zobaczy, że ciekawe zabawki nie muszą być kupione i że można zrobić je samemu, nauczy się wykorzystywać niepotrzebne opakowania oraz przedmioty i nadawać im “nowe życie”.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo