Ostatni dzień w przedszkolu

Autor:
Dominika Gałka
Ilustracje:
Patrycja Godula ...
Wydawcy:
Wydawnictwo Konrad Sobik (2019-2024)
Wydawnictwo Edukacyjne Sobik
Wydane w seriach:
Przygody Fenka
Wydarzenia
Bezpieczna Książka
Przygody Fenka (Wydawnictwo Edukacyjne Sobik)
ISBN:
978-83-64780-68-4, 978-83-66235-04-5
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Dzięki tej książeczce Twoje dziecko: zrozumie, że koniec pewnego okresu w życiu jest jednocześnie początkiem czegoś nowego; pozna sposoby utrwalania swoich wspomnień; dowie się, do czego można wykorzystywać urządzenia takie jak telefon, komputer i skaner.Poza dostosowaną do wieku dzieci treścią i pięknymi, kolorowymi ilustracjami, książeczka zawiera również wiele dodatkowych materiałów.pomysły na ciekawe spędzenie czasu z dzieckiem po przeczytaniu książeczki,wypowiedzi ekspertów: lekarzy, pedagogów, psychologów, strażaków i wielu innych.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Dominika Gałka
Ilustracje:Patrycja Godula Ewa Zontek
Wydawcy:Wydawnictwo Konrad Sobik (2019-2024) Wydawnictwo Edukacyjne Sobik
Serie wydawnicze:Przygody Fenka Wydarzenia Bezpieczna Książka Przygody Fenka (Wydawnictwo Edukacyjne Sobik)
ISBN:978-83-64780-68-4 978-83-66235-04-5
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 7 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo