Kto mnie przytuli?: Hugo ucieka z cyrku

Autor:
Agnieszka Stelmaszyk ...
Ilustracje:
Magdalena Saramak ...
Wydawcy:
Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2014-2016)
Grupa Wydawnicza Foksal (2014)
Wydawnictwo Wilga (2013)
Wydane w seriach:
Kto mnie przytuli?
Stelmaszyk, Agnieszka. Kto mnie przytuli?
ISBN:
978-83-7881-610-2, 83-7881-610-2
798-83-7881-610-2, 978-83-7887-610-2
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
Więcej informacji...
5.0

W tej części poznacie historię Hugo. Ten szczeniaczek występuje w cyrku, ale nie jest zadowolony ze swojego życia i postanawia uciec od okrutnego iluzjonisty. Piesek marzy o prawdziwym domu. W końcu trafia do... Nie, nie zdradzimy, co było dalej. Lepiej przeczytajcie sami!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Agnieszka Stelmaszyk Stanisław Porębski Wydawnictwo Skrzat
Ilustracje:Magdalena Saramak Magda Saramak
Wydawcy:Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2014-2016) Grupa Wydawnicza Foksal (2014) Wydawnictwo Wilga (2013)
Serie wydawnicze:Kto mnie przytuli? Stelmaszyk, Agnieszka. Kto mnie przytuli?
ISBN:978-83-7881-610-2 83-7881-610-2 798-83-7881-610-2 978-83-7887-610-2
Autotagi:beletrystyka czasopisma druk epika książki literatura literatura piękna powieści proza roczniki
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 14 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo