Królewsko obdarowany

Tytuł oryginalny:
Royally endowed
Autor:
Emma Chase
Tłumacz:
Katarzyna Agnieszka Dyrek
Lektor:
Przemysław Wyszyński
Wydawcy:
Heraclon International - Storybox.pl (2020)
Wydawnictwo Filia (2018-2020)
Legimi (2019)
Wydane w seriach:
Royally
Audiobook
Audiobook - Heraclon International
T. 3
ISBN:
978-83-8075-628-1, 978-83-8195-167-8
Autotagi:
audiobooki
CD
MP3
powieści
proza

Księżniczka Ellie Hammond od lat podkochuje się w swoim seksownym ochroniarzu, Loganie St. Jamesie. Choć wątpi, by on kiedykolwiek dostrzegł jej uczucia. Dla Logana dziewczyna jest tylko częścią pracy, osobą, którą zobowiązał się chronić. Teraz jednak, w wieku 22 lat, dziewczyna musi odłożyć na bok fantazje i odnaleźć swoje "i żyli długo i szczęśliwie". Ma pójść w ślady siostry i znaleźć własnego księcia albo lorda. Niestety, Ellie wie, że trudno się rozstać z najsłodszymi marzeniami. Logan St. James dorastał w rodzinie, która żyła na bakier z prawem. Ostatnio tatuaże zakrywa dobrym garniturem. Jest przystojny, lojalny, odważny i... bardzo sprawny. Każda kobieta marzy o takim mężczyźnie. Ale on pożąda tylko jej. Przez lata obserwował ją, strzegł i pomagał. Nauczył ją, jak zadawać ciosy i jak rozpoznać kłamcę. Piękna Ellie Hammond jest jednak niedostępna. Wszyscy znają zasady ochroniarzy: nie rozpraszaj się, nie trać klientki z pola widzenia i nigdy, przenigdy się w niej nie zakochaj. Jednak nie ma takiej zasady, której nie można by złamać... [audiobook.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • "Królewsko obdarowany" to historia o miłości księżniczki Ellie i jej ochroniarza Logana. Romans który nie powinien sie zdarzyć bo nie powinno się kochać w chronionej osobie. Logan to wie i nie dopuszcza do siebie uczuć. Jednak wszystko do czasu kiedy wydaje się że Ellie zginęła w pożarze. Wtedy wszystko sie zmienia. • Mamy tu fabułę, która ciągnie się w przeciągu 5 lat. Przeskoki w czasie, cofanie czy też skoki do przodu zwykle mi przeszkadzają, w tym przypadku nie było inaczej. • Ciekawy początek,niekonwencjonalny, będący początkiem końca. • Szczerze mówiąc, zawiodłam się. Wynudziłam się bardzo. • Nie było to totalne dno. Czytałam gorsze romanse, ale nie znalazłam w nim nic co by mnie urzekło. Fabuła nie jest jakoś szczególnie rozwinięta czy zaskakująca. To raczej prosta historia która nie zaskoczy czytelnika niczym szczególnym. Bohaterowie bez wyrazu, nieciekawi. • Za miesiąc pewnie nie będę pamiętała o czym była ta książka.
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo