Ego

Autor:
Krzysztof Kościelski
Instytucja sprawcza:
Shutterstock
Wydawcy:
Świat Książki Wydawnictwo (2019)
Legimi (2019)
ISBN:
978-83-813-9265-5, 978-83-8139-316-4
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
książki
poezja
wiersze
3.0

Czarny Koń Poezji Internetu.

Tysiące rozbawionych i poruszonych czytelników na Facebooku i Instagramie.

W zalewie ikeowych kryminałów, celebryckich wynurzeń oraz książek coachingowych, zbiór wierszy Kościelskiego to prawdziwy biały kruk. Znajdziecie w nim więcej: emocji niż w romansie, akcji niż w sensacji oraz refleksji niż w poradniku rozwoju osobistego – czegoś takiego w polskiej literaturze jeszcze nie było.

Gdyby ktoś jeszcze nie był przekonany – w środku są małe kotki.

Oraz pizza.

Bezglutenowa.

Krzysztof Kościelski (ur. 1983 w Koninie) – najpopularniejszy autor wierszy w polskim Internecie. Właściciel najsłynniejszej rolety we wszechświecie. Człowiek orkiestra, ale kameralna: nauczyciel przedszkolny i akademicki, tłumacz, reporter, grafik. Fan Elizy Orzeszkowej oraz Sex Pistols. Były lider zespołu punkrockowego, twórca 700 piosenek, których nikt (na szczęście) nie słyszał. Najlepsza partia w promieniu 30 kilometrów od Lichenia (przed wydaniem tej książki). 191 cm, IQ niewiele mniej, bez dzieci i kredytów. Sprawnie operuje językiem. Wskrzesił polską poezję rozrywkową. Tylko poważne oferty

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo