Jaki to pojazd?:

atlas dla dzieci

Autor:
Janusz Jabłoński ...
Ilustracje:
Wioletta Kanik
Opracowanie:
Wioletta Kanik
Wydawca:
Wydawnictwo SBM (2019-2023)
ISBN:
978-83-8059-788-4, 978-83-8222-619-5
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
publikacje informacyjne
publikacje popularnonaukowe
Więcej informacji...

Jaki to pojazd? Atlas dla dzieci przedstawia ponad 60 najbardziej znanych pojazdów - i takich które można spotkać codziennie na ulicy, i tych budowlanych, wojskowych czy kosmicznych. Oprócz informacji o wyglądzie, historii i wykorzystaniu pojazdów znajdziesz tu również ciekawostki oraz mnóstwo zdjęć. Dzięki atlasowi rozpoznasz m.in. awionetkę, drezynę czy pojazd księżycowy.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Janusz Jabłoński Tomasz Jabłoński
Ilustracje:Wioletta Kanik
Opracowanie:Wioletta Kanik
Opracowanie graficzne:Wioletta Kanik
Wydawca:Wydawnictwo SBM (2019-2023)
ISBN:978-83-8059-788-4 978-83-8222-619-5
Autotagi:druk ikonografia książki literatura literatura stosowana publikacje dydaktyczne publikacje informacyjne publikacje popularnonaukowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 7 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo