Koreański w obrazkach:

słownik, rozmówki, gramatyka

Autor:
Jeong In Choi
Wydawca:
Edgard Mariusz Jachimczuk (2018-2022)
ISBN:
978-83-66053-76-2, 978-83-67212-23-6
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne

Nauka koreańskiego metodą wizualną! Koreański w obrazkach. Słownik, rozmówki, gramatyka to innowacyjny kurs, w którym pojęcia objaśniane są przy pomocy ilustracji, co ułatwia zapamiętywanie słówek i zasad gramatycznych. Podręcznik skierowany jest do osób, które rozpoczynają naukę języka koreańskiego, a także tych, które chcą utrwalić podstawowe słownictwo. Z kursem poznasz blisko 1000 najważniejszych słów i zwrotów w języku koreańskim wprowadzonych w formie słownika obrazkowego, a także wiele słów i pojęć charakterystycznych dla kultury i tradycji Korei. W każdym rozdziale utrwalisz znajomość słownictwa w aktywnym słowniku obrazkowym i ćwiczeniach leksykalnych, poćwiczysz pisanie znaków, nauczysz się podstaw gramatyki w sekcji opatrzonej licznymi przykładami i opanujesz podstawy komunikacji dzięki aktywnym rozmówkom koreańskim. Cały materiał poprzedza rozdział poświęcony wymowie w transkrypcji McCune’a-Reischauera, najbardziej powszechnej metodzie latynizacji języka koreańskiego na świecie. Każdemu koreańskiemu słówku, zdaniom i dialogom prezentowanym w tej książce towarzyszy transkrypcja ułatwiająca naukę wymowy. Całość zamyka klucz umożliwiający sprawdzenie uzupełnionych ćwiczeń.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo