Przepis na miłość

Tytuł oryginalny:
How to write a love story
Autor:
Katy Cannon
Tłumacz:
Bożenna Stokłosa
Wydawcy:
Books4Ya (2022)
Legimi (2019-2022)
Wydawnictwo Zielona Sowa (2005-2019)
IBUK Libra (2005)
ISBN:
978-83-8154-089-6, 978-83-8154-287-6
978-83-8154-288-3
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
książki
powieści
proza

Tilly zawsze chciała pisać książki jak jej babcia – autorka bestsellerowych romansów. Kiedy więc ta prosi dziewczynę, żeby napisała za nią kolejny romans, Tilly czuje się, jakby ziściło się jej marzenie. Problem polega jednak na tym, że Tilly nigdy się nie zakochała, nigdy nie miała chłopaka, nigdy się nie całowała. Jak więc może napisać coś prawdziwego? Ma jednak plan: 1) Flirtować. 2) Rozkochać w sobie nowego ucznia – superprzystojnego i popularnego chłopaka. 3) Zapisać nowe doświadczenia. Łatwizna? Ale prawdziwe życie wcale nie toczy się jak w książkach. '
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Tilly niemalże od urodzenia marzy, żeby zostać sławną pisarką. Jej babcia bowiem jest autorką wielu bestsellerowych romansów. Dziewczynka chciałaby bardzo pójść w jej ślady. Z małym jednak wyjątkiem – może niekoniecznie chciałaby interesować się tym konkretnym gatunkiem literackim. W pewnym momencie los daje Tilly szansę na zrealizowanie swojego pragnienia. Szkoda tylko, że ten los nosi imię jej Babci. To właśnie ona prosi swą wnuczkę, żeby stworzyła za nią kolejny romans. W pierwszej chwili Tilly ogarnia ogromna radość na samą myśl o rychłym ziszczeniu się jej najskrytszego marzenia. Na przeszkodzie stoi jednak jeden problem… Jak ktoś, kto do tej pory się nigdy nie zakochał, nigdy z nikim nie całował, ani nie miał żadnego chłopaka ma zostać autorem czegoś TAKIEGO??? Dziewczyna jednak nie odpuszcza. Konstruuje ku temu własny plan. Ma zamiar zacząć flirtować. Następnie rozkochać w sobie nowego ucznia ze swojej szkoły, który jest bardzo popularnym supe­rprz­ysto­jnia­kiem. Wszystkie te nowo nabyte doświadczenia chce skrupulatnie zapisywać, żeby mogły stanowić „trzon” do powieści jej autorstwa. Teoretycznie wyzwanie to uznaje za łatwiznę, ale okazuje się, że nie wszystko w życiu bywa jednak całkiem proste…
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo