Rodzina Treflików

Inne tytuły:
Rodzina Treflików Sezon 1 i 2
Produkcja:
Telewizja Polska
Studio Trefl
Wydawca:
Telewizja Polska
Autotagi:
DVD
filmy i seriale
nagrania wideo
rodzina
Źródło opisu: Miejska Biblioteka Publiczna w Olsztynie - Katalog księgozbioru

"Rodzina Treflików" to - wykonany w technice lalkowej - serial animowany adresowany do dzieci w wieku od 3 do 6 lat. Jest to pierwszy polski serial animowany wykorzystujący technologię druku 3D. Tytułową rodzinę Treflików tworzą: Mama, Tata oraz dzieci: Treflik i Treflinka, a w codziennych przygodach towarzyszą im Ciocia, sąsiad Robobot, ale przede wszystkim Mały Wujcio - tajemniczy przybysz z odległej krainy, którego widzą tylko dzieci. Radośni bohaterowie w każdym odcinku bajki zabierają najmłodszych w podróż do świata pełnego magii, ale i bliskich, codziennych spraw. Serial promuje przyjazną i otwartą postawę wobec innych, zachęca małych widzów do odkrywania świata i pokazuje, że nowa przygoda może czaić się tuż za rogiem. Rodzina Treflików, poza tym że zgrana, to na dodatek jest bardzo rozśpiewana i roztańczona. Każdy odcinek serialu zawiera dwie piosenki, które albo stanowią zabawny komentarz do bieżących wydarzeń albo humorystyczne rozwinięcie akcji. [empik.com]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo