Bądź dzielny pingwinku

Tytuł oryginalny:
Be brave, little penguin
Autor:
Giles Andreae
Ilustracje:
Guy Parker-Rees
Tłumacz:
Katarzyna Huzar-Czub (1977-2022)
Wydawcy:
Amberek (2023)
Wydawnictwo Amber (2018-2023)
Legimi (2018)
Wydane w seriach:
Przyjazna Łapka
Amberek
te książki kochają dzieci na całym świecie!
Przyjazna Łapka/Giles Andreae
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
poezja
proza
rodzina
wiersze
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.8 (5 głosów)

Nowa pięknie rymowana, wzruszająca i cudownie pozytywna opowieść autorów kultowej książki "Żyrafy nie umieją tańczyć" z pierwszych miejsc list bestsellerów od 20 lat w 30 krajach, sprzedanej w ponad 2 000 000 egzemplarzy. Pomaga nabrać poczucia własnej wartości i pewności siebie. Pięknie rymowana i ilustrowana historia pingwinka, który chciałby bawić się ze swoimi przyjaciółmi pływającymi w morzu, ale boi się wody. Dzięki słowom zachęty mamy przełamuje swój lęk. Wzruszająca i cudownie pozytywna opowieść, która pomoże dzieciom wykształcić poczucie własnej wartości i pewności siebie.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Dwulatka kocha małego pingwinka. Książeczka jest super. Chociaż fragmenty, kiedy inne pingwiny wyśmiewają głównego bohatera i tata go w sumie obraża z powodu jego leków zmianiałam lub pomijałam. Książka na pominięciu tych fragmentów nie traci.
  • Kolejna ciekawa propozycja dla maluchów o pokonywaniu lęku. Piękne ilustracje i rymowany tekst sprawiły, że chętnie nasze dziecko sięgało po tę książkę. Bardzo polecam wszystkim książki Wydawnictwa Amberek
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Giles Andreae
Ilustracje:Guy Parker-Rees
Tłumacz:Katarzyna Huzar-Czub (1977-2022)
Wydawcy:Amberek (2023) Wydawnictwo Amber (2018-2023) Legimi (2018)
Serie wydawnicze:Przyjazna Łapka Amberek te książki kochają dzieci na całym świecie! Przyjazna Łapka/Giles Andreae
ISBN:978-83-241-6849-1 978-83-241-7253-5 978-83-241-7352-5 978-83-241-7534-5 978-83-241-8161-2 978-83-241-7252-5 978-83-241-7325-5
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki liryka literatura literatura piękna opowiadania poezja powieści proza rodzina wiersze zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 26 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo