Bądź dzielny pingwinku

Tytuł oryginalny:
Be brave, little penguin
Autor:
Giles Andreae
Ilustracje:
Guy Parker-Rees
Tłumacz:
Katarzyna Huzar-Czub (1977-2022)
Wydawcy:
Wydawnictwo Amber (2018-2025)
Amberek (2023)
Legimi (2018)
Wydane w seriach:
Przyjazna Łapka
Amberek
te książki kochają dzieci na całym świecie!
Przyjazna Łapka/Giles Andreae
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
poezja
proza
rodzina
wiersze
Więcej informacji...
4.7 (6 głosów)

Nowa pięknie rymowana, wzruszająca i cudownie pozytywna opowieść autorów kultowej książki "Żyrafy nie umieją tańczyć" z pierwszych miejsc list bestsellerów od 20 lat w 30 krajach, sprzedanej w ponad 2 000 000 egzemplarzy. Pomaga nabrać poczucia własnej wartości i pewności siebie. Pięknie rymowana i ilustrowana historia pingwinka, który chciałby bawić się ze swoimi przyjaciółmi pływającymi w morzu, ale boi się wody. Dzięki słowom zachęty mamy przełamuje swój lęk. Wzruszająca i cudownie pozytywna opowieść, która pomoże dzieciom wykształcić poczucie własnej wartości i pewności siebie.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Dwulatka kocha małego pingwinka. Książeczka jest super. Chociaż fragmenty, kiedy inne pingwiny wyśmiewają głównego bohatera i tata go w sumie obraża z powodu jego leków zmianiałam lub pomijałam. Książka na pominięciu tych fragmentów nie traci.
  • Kolejna ciekawa propozycja dla maluchów o pokonywaniu lęku. Piękne ilustracje i rymowany tekst sprawiły, że chętnie nasze dziecko sięgało po tę książkę. Bardzo polecam wszystkim książki Wydawnictwa Amberek
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Giles Andreae
Ilustracje:Guy Parker-Rees
Tłumacz:Katarzyna Huzar-Czub (1977-2022)
Wydawcy:Wydawnictwo Amber (2018-2025) Amberek (2023) Legimi (2018)
Serie wydawnicze:Przyjazna Łapka Amberek te książki kochają dzieci na całym świecie! Przyjazna Łapka/Giles Andreae
ISBN:978-83-241-6849-1 978-83-241-7253-5 978-83-241-7352-5 978-83-241-7534-5 978-83-241-8161-2 978-83-241-8506-1 978-83-241-7252-5 978-83-241-7325-5
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki liryka literatura literatura piękna opowiadania poezja powieści proza rodzina wiersze zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 29 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo