Miś czuje smutek

Autorzy:
Anna Zboina
Agnieszka Nowak
Ilustracje:
Anna Zboina
Wydawca:
Wydawnictwo Zielona Sowa (2018)
Wydane w seriach:
Emocje
ISBN:
978-83-8073-729-7
Autotagi:
druk
książki
proza
Źródło opisu: Gminna Biblioteka Publiczna i Centrum Kultury w Dopiewie - Katalog księgozbioru
4.0

Poznaj historię o Misiu, który pewnego dnia poczuł bardzo dziwne uczucie, jakim jest… smutek. Mama Misia wyjeżdża na kilka dni. Miś bardzo za nią tęskni i przestają go cieszyć nawet jego ulubiony deser i zabawa z przyjaciółmi. Rozłąka sprawia, że musi zmierzyć się z zupełnie nowym dla siebie uczuciem - smutkiem. "Emocje" to seria książek dla najmłodszych dzieci, przybliżająca skomplikowany świat uczuć i emocji, które maluchy dopiero uczą się nazywać i wyrażać. Czytając prostą historię o zwierzętach, rodzice wyjaśniają dziecku, jak objawia się dane czucie, w jakich okolicznościach może się pojawić i w jaki sposób można sobie z nim poradzić.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo