Animacja czasu wolnego:

praktyczny podręcznik dla animatorów

Autor:
Jakub B. Bączek
Wydawcy:
JBB Jnternational Sp. z o. o Sp. Komandytowa (2018)
Stageman Polska Jakub Bączek (2009-2018)
Legimi (2009-2018)
Stegman Polska (2011)
ISBN:
978-83-928702-1-0
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
5.0

Jest to pierwszy e-book w Polsce, który jest gotowym zbiorem scenariuszy animacyjnych, gier i zabaw dla dzieci, młodzieży i dorosłych, pomysłów na show wieczorne w hotelach oraz form animacyjnych na plaży czy przy basenie. E-book opisuje pokrótce teorię animacji i wprowadzenie w jej poszczególne dziedziny, ale w 80% składa się z gotowych pomysłów animacyjnych.

Animacja czasu wolnego to rozwijająca się gałąź turystyki, ale także pedagogiki i psychologii. E-book podejmuje kwestie zagospodarowania czasu wolnego turystów jako pierwszy w kraju. Stanowi on przydatne źródło informacji dla nauczycieli, pedagogów, animatorów, konferansjerów, pracowników turystyki i domów kultury, a także rodziców. Jest niezbędną pozycją w zbiorach uczelni turystycznych, pedagogicznych i aktorskich!

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Pstrokate, neonowe kolorki, szata graficzna - brr! Za to -co najważniejsze - zawartość świetna. Praktyczne, konkretne scenariusze z podziałem na wiek, porę dnia... Polecam.
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo