Animacja czasu wolnego:

praktyczny podręcznik dla animatorów

Autor:
Jakub B. Bączek
Wydawcy:
JBB Jnternational Sp. z o. o Sp. Komandytowa (2018)
Stageman Polska Jakub Bączek (2009-2018)
Legimi (2009-2018)
Stegman Polska (2011)
ISBN:
978-83-928702-1-0
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
5.0

Jest to pierwszy e-book w Polsce, który jest gotowym zbiorem scenariuszy animacyjnych, gier i zabaw dla dzieci, młodzieży i dorosłych, pomysłów na show wieczorne w hotelach oraz form animacyjnych na plaży czy przy basenie. E-book opisuje pokrótce teorię animacji i wprowadzenie w jej poszczególne dziedziny, ale w 80% składa się z gotowych pomysłów animacyjnych.

Animacja czasu wolnego to rozwijająca się gałąź turystyki, ale także pedagogiki i psychologii. E-book podejmuje kwestie zagospodarowania czasu wolnego turystów jako pierwszy w kraju. Stanowi on przydatne źródło informacji dla nauczycieli, pedagogów, animatorów, konferansjerów, pracowników turystyki i domów kultury, a także rodziców. Jest niezbędną pozycją w zbiorach uczelni turystycznych, pedagogicznych i aktorskich!

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Pstrokate, neonowe kolorki, szata graficzna - brr! Za to -co najważniejsze - zawartość świetna. Praktyczne, konkretne scenariusze z podziałem na wiek, porę dnia... Polecam.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo