Mało lat mam, a czytam sam

Inne tytuły:
Mało lat mam, a czytam sam Część 1
Autor:
Kinga Turek
Ilustracje:
Dominik Maślerz
Marcin Kot
Wydawca:
Wydawnictwo Edukacyjne (2018-2025)
ISBN:
978-83-63590-89-5
Autotagi:
druk
ikonografia
książki

"Oto nowy elementarz do nauki czytania. Niezbędny dla każdego nauczyciela i rodzica! Dzięki niemu dziecko w łatwy i przyjemny sposób pozna litery i nauczy się czytać. Powrót do tradycyjnego elementarza Mariana Falskiego w dobrym stylu. Ćwiczenia są ułożone według etapów zgodnych z metodyką elementarnej nauki czytania. Najpierw dziecko ma okazję rozpoznawania samogłosek, następnie sylab i zdań. Autorka w Poradniku (dołaczonym we wnętrzu książki) wyjaśnia zasady nauki według etapów: powtarzanie – rozumienie – nazywanie; zasady stopniowania trudności; postrzegania świata od lewej do prawej. Zwraca uwagę na celowość podejmowanych z dziećmi form aktywności zabawowej w tym zakresie i ich wartości rozwojowe. Ćwiczenia są atrakcyjne, oprócz rozwijania umiejętności czytania stymulują także mowę i myślenie. Na podkreślenie zasługują umieszczone na końcu książki pakiety: Pakiet wyrazów, Pakiet zdań, które stanowią załącznik do zadań zawartych w ćwiczeniach".
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo