Siedem grzechów głuchych

Autor:
Kaja Kowalewska
Wydawcy:
Chaos Artistic Laboratories - Kaja Kowalewska (2020)
Legimi (2020)
Chaos Artistic Laboratories - agencja artystyczno-wydawnicza (2020)
Novatorja Milczarek Przemysław (2017)
ISBN:
978-83-64975-06-6, 978-83-955785-7-1
978-83-958526-9-5
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
książki
powieści
proza
1.0

Czy jedno nieodebrane połączenie może zrujnować przyszłość na wieki wieków?

Czy jeden odebrany telefon to zbrodnia?

Kilka telefonów. Kilka postaci. Różne światy. Kasandra – tajemnicza, szara myszka z miasta X, Sara – charyzmatyczna, buntownicza z miasta Y, Adam – z Raju, z Raju, którego nie ma na ziemi, Jo w sztucznej pelerynie, Nita bez jabłka. Gdzieś tam pomiędzy nimi wszystkimi Adelina w czerwonej sukience, dziewczyna odziana w tajemnicę, kobieta z raną na twarzy i w sercu. Czy jedno przypadkowe spotkanie może zmienić wszystko? Czy może pozostawić rysę na sercu?„Siedem grzechów głuchych” to powieść o tym, że każdy człowiek nosi pod koszulą pychę, chciwość, nieczystość, zazdrość, nieumiarkowanie, gniew i lenistwo. To także powieść o wyborach, tych dobrych i tych złych. Realistyczno-magiczna wędrówka po świecie, który mimo iż bardzo kolorowy, plastyczny, pod ziemią skrywa swojego diabła. To historia Kasandry, która ucieka przed przeszłością i przed czerwoną sukienką Adeliny. Wynajmuje pokój w obcym mieście, ukrywa blizny na nogach. Jak ciężkie są grzechy młodej dziewczyny, która zbyt dużo śni?„Siedem grzechów głuchych” to historia o tym, że jesteśmy tylko/aż ludźmi i że łatwo wpadamy z deszczu pod rynnę. Pod rynnę łez, serc, odebranych bądź głuchych telefonów. Historia o tym, że można stać się zarówno ofiarą, jak i katem własnej obsesji.Czasem jedno spojrzenie może cię prześladować całe życie. Jedno słowo. Jeden sen.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Trudno mi ocenić tę powieść pod względem literackim, ponieważ bardzo się przy niej męczyłam. Sięgnęłam po nią po przeczytaniu recenzji w sieci. • Moja opinia jest zgoła inna niż wszystkie. • Jeśli masz obniżony nastrój i chcesz wpaść w depresję, przeczytaj tę książkę...
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo