Miś Tuliś idzie do przedszkola

Tytuł oryginalny:
Hugless Douglas goes to little school
Autor:
David Melling
Tłumacz:
Małgorzata Cebo-Foniok
Wydawcy:
Wydawnictwo Amber (2018-2023)
Amberek (2021)
Wydane w seriach:
Przyjazna Łapka
Amberek
Hugless Douglas
Przyjazna Łapka - Amber
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
3.0 (5 głosów)

„Seria o Misiu Tulisiu to współczesna klasyka!“ pisze „Guardian“. Dzięki tej uroczej, ciepłej, zabawnej, pięknie ilustrowanej książce każde dziecko przekona się – tak jak Miś Tuliś – jak fajnie jest w przedszkolu. Bo tyle tam wspaniałych zajęć i zabaw. I mnóstwo Tulisiowych przytuleń! Pierwszy dzień w przedszkolu to nie lada wyzwanie dla każdego dziecka... Dlatego tak bardzo każdemu maluchowi potrzeba wsparcia i „przyjaciela takiego-że-aż“. A któż może bardziej rozbawić, podtrzymać na duchu i przekonać, ile wspaniałych zajęć, zabaw i przygód – i to zupełnie niespodziewanych – czeka w przedszkolu? Miś Tuliś! Wielki miś o wielkim sercu, który ma dla każdego „tyle przyjaźni-że-aż“ i „tyle przytuleń-że-aż“.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Świetna seria o przygodach Misia Tulisia.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:David Melling
Tłumacz:Małgorzata Cebo-Foniok
Ilustracje:David Melling
Wydawcy:Wydawnictwo Amber (2018-2023) Amberek (2021)
Serie wydawnicze:Przyjazna Łapka Amberek Hugless Douglas Przyjazna Łapka - Amber
ISBN:978-83-241-6686-2 978-83-241-6698-5 978-83-241-7052-4 978-83-241-7322-8 978-83-241-7403-4 978-83-241-7505-5 978-83-241-8072-1 978-83-241-8236-7 978-83-241-7505-5
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna opowiadania powieści proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 27 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo