Kobiety mafii

Kompozytor:
Łukasz Targosz
Scenariusz:
Olaf Olszewski
Zdjęcia:
Mirosław Kuba Brożek
Norbert Modrzejewski
Reżyseria:
Patryk Vega
Produkcja:
Patryk Vega
Vega Investments
Showmax Poland
Montaż:
Tomasz Widarski
Scenografia:
Agata Stróżyńska
Aniko Kiss-Zgliczyńska
Kostiumy:
Małgorzata Bednarek-Chumakou
Dźwięk:
Maciej Pawłowski
oraz:
Maja Łukaszewicz
Wydawcy:
AlterDystrybucja (2018)
Kino Świat
Burda Publishing Polska
ISBN:
978-83-8053-413-1
Autotagi:
DVD
filmy
filmy i seriale
nagrania wideo
Więcej informacji...
1.5 (2 głosy)

Po brawurowej akcji policyjnej funkcjonariuszka Bela (Olga Bołądź) zostaje wyrzucona z policji. ABW składa jej propozycję „nie do odrzucenia”. Kobieta przechodzi specjalistyczne szkolenie pod okiem FBI i zostaje operatorem w Wydziale S – oficerem pracującym pod przykryciem, który zostaje umieszczony w grupie przestępczej. Jej misją w roli tajniaczki jest rozpracowanie szlaku przemytu narkotyków przez Grupę Mokotowską sterowaną przez Padrino (Bogusław Linda) – bossa stołecznego półświatka, dla którego ponad wszelką władzą i pieniędzmi najważniejsza jest córka o ksywie Futro (Julia Wieniawa). By zrealizować cel, Bela musi wkupić się w łaski zaufanych ludzi z zarządu mafii: Żywego (Piotr Stramowski), Milimetra (Tomasz Oświeciński), Cienia (Sebastian Fabijański) i Siekiery (Aleksandra Popławska). Podszywając się pod prostytutkę, oficer ABW zostaje kochanką Cienia. Misternie przemyślany plan komplikuje się, gdy w toku nieprzewidzianych zdarzeń w całą intrygę zostaje wmieszana Anka (Katarzyna Warnke) – żona Cienia, manipulowana przez tajemniczą Nianię (Agnieszka Dygant). Wkrótce losy pięciu kobiet przecinają się w punkcie bez odwrotu, a wydarzenia z ich udziałem wstrząsają przestępczą mapą Warszawy.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Kompozytor:Łukasz Targosz
Aktorzy:Olga Bołądź Agnieszka Dygant Katarzyna Warnke Julia Wieniawa-Narkiewicz Aleksandra Popławska Bogusław Linda Piotr Stramowski Tomasz Oświeciński Sebastian Fabijański Olaf Lubaszenko Janusz Chabior Filip Guźla
Scenariusz:Olaf Olszewski
Zdjęcia:Mirosław Kuba Brożek Norbert Modrzejewski
Reżyseria:Patryk Vega
Produkcja:Patryk Vega Vega Investments Showmax Poland
Montaż:Tomasz Widarski
Scenografia:Agata Stróżyńska Aniko Kiss-Zgliczyńska
Kostiumy:Małgorzata Bednarek-Chumakou
Dźwięk:Maciej Pawłowski
oraz:Maja Łukaszewicz
Wydawcy:AlterDystrybucja (2018) Kino Świat Burda Publishing Polska
ISBN:978-83-8053-413-1
Autotagi:DVD filmy filmy i seriale film i wideo nagrania wideo
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 3 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo