Lewy, gola!

Autor:
Rafał Witek
Ilustracje:
Agnieszka Surma
Wyd. w latach:
2018 - 2022
ISBN:
9788726128260, 978-83-276-6177-7
978-83-281-3318-1
Autotagi:
biografie
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
5.0

Robert Lewandowski to najbardziej znany polski piłkarz i kapitan polskiej reprezentacji narodowej! Jego nazwisko wymieniane jest wśród najlepszych piłkarzy świata. Jako napastnik niemieckiej drużyny Bayern Monachium na boisku nie ma sobie równych. Przeczytajcie pasjonującą relację z meczu Bayernu z Wolfsburgiem, w którym Lewy strzelił rekordową liczbę goli! Gotowi na wielkie emocje?"Lewy. Gola!" to pierwszy poziom nauki czytania w ramach bestsellerowej serii "Czytam sobie", stworzonej z myślą o najmłodszych czytelnikach. Wspomaga naukę samodzielnego czytania na trzech poziomach zaawansowania. Najlepiej sprawdzi się u dzieci w wieku 5-7 lat.Pierwszy poziom to ćwiczenia z głoskowania oraz czytania krótkich, pojedynczych zdań. Tekst składa się z ok. 150-200 wyrazów i nie stanowi problemu do samodzielnej lektury nawet dla początkujących. Aby jeszcze bardziej ułatwić czytanie młodym pasjonatom, wybrano specjalną dużą czcionkę. Autorem tekstu jest Rafał Witek, pisarz i poeta, twórca czytanek i materiałów do edukacji wczesnoszkolnej, a za ilustracje odpowiada Agnieszka Surma, graficzka, która rysuje także komiksy."Czytam sobie" to seria stworzona z myślą o najmłodszych czytelnikach. Wspomaga naukę samodzielnego czytania na trzech poziomach zaawansowania. Najlepiej sprawdzi się u dzieci w wieku 5-7 lat. Poziomy różnią się liczbą wyrazów, długością i trudnością zdań:- POZIOM 1: SKŁADAM SŁOWA (150-200 słów w tekście; krótkie, proste zdania; wykorzystuje 23 podstawowe głoski; uczy głoskowania)- POZIOM 2: SKŁADAM ZDANIA (800-900 słów w tekście; dłuższe zdania, także złożone; wprowadza elementy dialogu; wykorzystuje 23 podstawowe głoski oraz "h"; uczy sylabizowania)- POZIOM 3: POŁYKAM STRONY (2500-2800 wyrazów w tekście; dłuższe i wielokrotnie złożone zdania; wykorzystuje wszystkie głoski; zawiera słownik trudnych wyrazów)W tworzenie serii "Czytam sobie" zaangażowano najlepszych polskich autorów i ilustratorów. Efektem pracy jest niegasnąca popularność wśród dzieci i zaufanie wśród rodziców. Przez 5 lat powstało ponad 50 tytułów, z których łącznie sprzedano ponad milion egzemplarzy! "Czytam sobie" to także akcja społeczna, której hasło brzmi: Czytam sobie! Mogę być kim chcę! To zachęta dla najmłodszych do odkrywania świata i swojej życiowej drogi przez czytanie. W akcję włączyli się m.in. Olga Bołądź, Mateusz Kusznierewicz, Wojciech Malajkat, Karolina Malinowska, Borys Szyc, Julia Chmielnik, Małgorzata Berwid, Marcin Michalak i Justyna Sobolewska.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Córka zachwycona. Relacja z meczu Bayern-Wolfsburg, w którym Lewandowski strzelił 5 bramek w 9 minut.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Rafał Witek
Ilustracje:Agnieszka Surma
Wydawcy:Harper Kids (2020-2022) Wydawnictwo Egmont Polska (2018-2020) IBUK Libra (2019) Legimi (2019) Saga (2019) Saga Egmont (2019) HarperCollins Polska
Serie wydawnicze:Czytam Sobie Edukacyjny Egmont Czytam Sobie Fakty poziom 1 Czytam Sobie Eko Fakty, Składam Słowa
ISBN:9788726128260 978-83-276-6177-7 978-83-281-3318-1
Autotagi:beletrystyka biografie dokumenty elektroniczne druk e-booki elementy biograficzne epika ikonografia książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania proza publikacje dydaktyczne zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 13 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo