Kotki Dorotki:

czytam uważnie

Autor:
Joanna Krzyżanek
Ilustracje:
Zenon Wiewiurka
Wydawcy:
Centrum Edukacji Dziecięcej - Publicat (2018-2021)
Centrum Edukacji Dziecięcej (2018-2021)
Wydawnictwo Publikat (2018-2019)
Wydane w seriach:
Centrum Edukacji Dziecięcej
CED Centrum Edukacji Dziecięcej
ISBN:
978-83-271-0328-4, 978-83-271-0596-7
978-83-271-0622-3, 978-83-271-1722-9
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
publikacje dydaktyczne
zbiory opowiadań

Jeśli pokochaliście "Pieski Tereski" to z pewnością "Kotki Dorotki" zachwycą Was równie mocno! Zapraszamy do świata przezabawnych opowiastek znanej autorki Joanny Krzyżanek, m.in. o "Kasi i kiciusiu", "o Pani Nieumiem", "o Czerwonej kulce" i wielu, wielu innych... Duże litery, ciekawa historyjka, przezabawne ilustracje rozbudzą w dziecku chęć samodzielnego i uważnego czytania. Po każdej opowiastce dziecko może odpowiedzieć na kilka pytań. Jeśli odpowie na nie prawidłowo to znaczy, że czyta z uwagą. Mali czytacze z pewnością pokochają te książkę! Bo z nią nauka uważnego czytania to przysłowiowa pestka! Nie wierzycie? Przekonajcie się sami!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo