Kotki Dorotki:

czytam uważnie

Autor:
Joanna Krzyżanek
Ilustracje:
Zenon Wiewiurka
Wydawcy:
Centrum Edukacji Dziecięcej - Publicat (2018-2021)
Centrum Edukacji Dziecięcej (2018-2021)
Publicat (2018-2019)
Wydawnictwo Publikat (2018)
Wydane w seriach:
Centrum Edukacji Dziecięcej
CED Centrum Edukacji Dziecięcej
ISBN:
978-83-271-0328-4, 978-83-271-0596-7
978-83-271-0622-3, 978-83-271-1722-9
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań

Jeśli pokochaliście Pieski Tereski to z pewnością Kotki Dorotki zachwycą Was równie mocno! Zapraszamy do świata przezabawnych opowiastek znanej autorki Joanny Krzyżanek, m.in. o Antku, Tosi i Niemotku, o Florentynie Pulę, o Kasi i małym kiciusiu, o niesfornych psach Gwidonie i Klopsie oraz o wielu, wielu innych bohaterach. Duże litery, ciekawa historyjka i ciepłe, pełne humoru ilustracje rozbudzą w dziecku chęć SAMODZIELNEGO I UWAŻNEGO CZYTANIA. W każdej opowiastce zamieściliśmy kilka pytań. Jeśli dziecko odpowie na nie prawidłowo, to znaczy, że czyta lub słucha z uwagą. Mali Czytacze i Słuchacze z pewnością pokochają tę książkę. Bo z nią nauka uważnego czytania to pestka! Nie wierzycie? Przekonajcie się sami!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo