Wszystko zaczyna się wiosną

Autor:
Marta Alicja Trzeciak
Wydawcy:
Wydawnictwo Kobiece Łukasz Kierus (2018)
Legimi (2018)
Wydawnictwo Kobiece - Illuminatio Łukasz Kierus (2018)
Wydawnictwo Illuminatio Łukasz Kierus
Wydane w seriach:
Dużym Drukiem
ISBN:
978-83-245-8300-3, 978-83-65170-24-8
978-83-67014-77-9
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
4.5 (2 głosy)

Poruszająca historia o niezwykłym chłopcu, który ocali niejedno życie. Baltazar rodzi się w małej księgarence pośród działu z legendami. Matka okrywa go kartkami wyrwanymi z „Najpiękniejszych baśni” i wkrótce po tym umiera. Chłopiec trafia do domu dziecka kochających Miezynków i już na zawsze ma czuć, że jego życie jest niezwykłe oraz czeka go jakieś zadanie, które musi wypełnić. Tego samego dnia na świat przychodzi Wojtek. Chłopiec, którego rodzice będą krytykować i uczyć nienawiści do świata. Taki, który będzie uważał, że wszystko mu się należy i jest od innych lepszy. To on ma w przyszłości zadecydować o życiu Baltazara i trzech pokoleń dzieci wychowanych w domu Miezynków. Z każdą chwilą drogi młodych mężczyzn zaczynają się ze sobą zbiegać. Czy Baltazar zdoła odwrócić bieg wydarzeń i odnajdzie klucz do przeznaczenia? Czy odkryje sekret zagubionego domu z fotografii matki? A może wszystko zostało przesądzone już w chwili, gdy się urodził? Piękna, familijna historia o tęsknotach i spełnieniu, która udowadnia w życiu nigdy nie jest za późno. Marta Alicja Trzeciak, autorka „Dwudziestu siedmiu snów”, w magiczny sposób pokazuje, że życie nie może być gorsze ani lepsze, o ile jest w nim miłość.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo