Kłopoty w szkole

Tytuł oryginalny:
Trouble at school
Autor:
Chris Higgins
Tłumacz:
Patrycja Zarawska
Lektor:
Wojciech Chorąży
Ilustracje:
Emily MacKenzie
Wyd. w latach:
2018 - 2018
Wydane w seriach:
Audiobook
Audiobook - Biblioteka Akustyczna
Kłopoty - Chris Higgins
ISBN:
978-83-280-5287-1, 978-83-280-5587-2
978-83-280-5623-7
Autotagi:
audiobooki
CD
druk
książki
MP3
powieści
proza
Więcej informacji...
5.0

Sophia i reszta dziewczyn ze szkolnego klubu kodowania uwielbiają wspólnie spędzać czas. Omawiają wtedy nie tylko nowe projekty, ale też plotkują, jedzą pyszne ciasteczka i wygłupiają się. Zespół ma przed sobą nowe wyzwanie – przyjaciółki przygotowują się do udziału w hakatonie, maratonie kodowania, podczas którego trzeba będzie zbudować i zaprogramować działanie robota. W tej konkurencji najważniejsze są dobra współpraca i umiejętność radzenia sobie z nagłymi problemami. Czy dziewczyny podołają zadaniu? To będzie prawdziwy test dla przyjaciółek!

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Super historie, 8-latek zachwycony
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Chris Higgins
Tłumacz:Patrycja Zarawska
Lektor:Wojciech Chorąży
Ilustracje:Emily MacKenzie
Wydawcy:Grupa Wydawnicza Foksal (2018) Virtualo - Biblioteka Akustyczna (2018) Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2018) Legimi (2018) Wilga (2018) Grupa Wydawnicza Foksal we współpracy z Biblioteka Akustyczna (2018) WAB (2018)
Serie wydawnicze:Audiobook Audiobook - Biblioteka Akustyczna Kłopoty - Chris Higgins
ISBN:978-83-280-5287-1 978-83-280-5587-2 978-83-280-5623-7
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD dokumenty elektroniczne druk e-booki epika książki literatura literatura piękna MP3 muzyka nagrania nagrania muzyczne opowiadania powieści proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 14 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo