Maja dorasta:

niezbędnik dorastającej dziewczynki

Tytuł oryginalny:
Mia es fa gran
Autor:
Monica Peitx Triay
Ilustracje:
Cristina Losantos Sistach
Tłumacz:
Agata Picheta
Wydawcy:
Wydawnictwo Debit (2018-2022)
Wydawnictwo Sonia Draga
ISBN:
978-83-8057-226-3
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
książki
poradniki i przewodniki
publikacje popularnonaukowe

Maja ma 9 i pół roku, właśnie rozpoczyna się jedna z najbardziej niezwykłych przygód jej życia - dojrzewanie. Wraz z Mają i jej przyjaciółkami dowiemy się, jakie zmiany zachodzą w ciele dziewczynki podczas tego procesu i z jakimi nowymi wyzwaniami trzeba się zmierzyć. Twoje piersi stają się większe? Musisz pomyśleć o nowej bieliźnie? Potrzebujesz więcej snu? Pojawia się okres? W książce znajdziesz wiele rzetelnych informacji na te i inne tematy. Dorastanie jest cool! Im więcej wiesz, tym lepiej! Książka napisana przez lekarkę, specjalistkę w dziedzinie pediatrii. Publikację wyróżniono licznymi nagrodami. [nota wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo