Jestem przedszkolakiem:

lato

Autor:
Agnieszka Antosiewicz
Wydawca:
Wydawnictwo Greg
Wydane w seriach:
Opowiadania dla Dzieci
Opowiadania dla Dzieci - Greg
ISBN:
978-83-7517-775-6, 978-83-7517-776-3
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań

Lato to ukochana pora roku przedszkolaków - letnie dni w przedszkolu są pełne radości i przygód, a potem przychodzą wakacje! Można się bawić, uczyć nowych rzeczy, poznawać świat i zdobywać przyjaciół. Książka Jestem przedszkolakiem - lato to zbiór krótkich, wesołych historyjek dla przedszkolaków, które opowiadają o sympatycznych dzieciach z grupy Jagódki. Bohaterowie chętnie opowiedzą małym czytelnikom, dlaczego nie wolno pić zimnych napojów podczas upału, jak się robi płyn do puszczania baniek, co można robić na biwaku, czy naprawdę w samolocie nie ma dziury - i jeszcze o wielu innych ciekawych rzeczach! Piękne, kolorowe ilustracje i dopracowana szata graficzna sprawiają, że od książeczki nie można się oderwać. [Opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo