Skalp

Tytuł oryginalny:
Scalped
Inne tytuły:
Skalp T. 3
Autor:
Jason Aaron
Wstęp:
Jason Starr
Ilustracje:
R. M. Guéra
Davide Furnò
Francesco Francavilla
Giulia Brusco ...
Tłumacz:
Krzysztof Uliszewski
Wydawca:
Wydawnictwo Egmont Polska (2016)
Wydane w seriach:
Klub Świata Komiksu
ISBN:
978-83-281-1819-5
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
komiksy
komiksy i książki obrazkowe
książki
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna im. Juliana Ursyna Niemcewicza w Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy - Katalog księgozbioru
Więcej informacji...
3.0

Trzeci tom bestsellerowej amerykańskiej serii, która brawurowo przeniosła czarny kryminał w warunki świata dzisiejszych Indian północnoamerykańskich. Tajny agent FBI Dashiell Zły Koń nadal przebywa w rodzinnym rezerwacie. Zdołał ukryć swą rolę wysłannika rządowego i zdobył zaufanie Lincolna Czerwonego Kruka, szefa przestępczego imperium. Wciąż jednak jest daleki od zniszczenia mafijnego bossa, a sytuacja robi się coraz bardziej niebezpieczna. Kiedy matka Dasha zostaje brutalnie zamordowana, tajny agent jest gotów na wszystko.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Skalp T. 3
Autor:Jason Aaron
Wstęp:Jason Starr
Ilustracje:R. M. Guéra Davide Furnò Francesco Francavilla Giulia Brusco Patricia Rose Mulvihill
Tłumacz:Krzysztof Uliszewski
Wydawca:Wydawnictwo Egmont Polska (2016)
Serie wydawnicze:Klub Świata Komiksu
ISBN:978-83-281-1819-5
Autotagi:beletrystyka druk ikonografia komiksy komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo