Serce

Autor:
Justyna Bednarek
Ilustracje:
Marcin Minor ...
Wydawcy:
HarperKids - HarperCollins Polska (2021)
Wydawnictwo Egmont (2018)
HarperCollins Polska
HarperKids
ISBN:
978-83-276-7033-5, 978-83-281-2961-0
978-83-281-2965-8
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.0

Pod skrzypiącym parkietem w domu pani Cecylii Kot jest wiele szczelinek, schowków i norek. W jednej z nich żyje para kurzowych przyjaciół: Kudelek i Grubełek. Na co dzień zajmują się słuchaniem radia i graniem w warcaby, a czasem ruszają na wyprawy po domu w poszukiwaniu skarbów. Okazuje się, że stali się nawet bohaterami bajek, jakie pani Cecylia opowiada co niedzielę Tince. Poczytajcie sobie o tych niezwykłych stworach i ich przygodach! "Serce" to trzecia część przygód Kudelka i Grubełka. Poprzednie tomy "Historii spod podłogi" to "Dom" i "Wyprawa". "Czytam sobie. Historie spod podłogi. Serce" to trzeci poziom nauki czytania w ramach serii Czytam sobie. Dzięki tej książce twoje dziecko będzie mogło utrwalić sobie umiejętności zdobyte na drugim poziomie i przejść do czytania dłuższych książek. Tekst zawiera wszystkie głoski, a zdania są bardziej rozbudowane i złożone. W książce jest około 2500-2800 wyrazów, co sprawia, że jest ona dla dziecka prawdziwą, wymagającą lekturą. Czarno - białe ilustracje potęgują to wrażenie. Na końcu znajduje się słownik trudniejszych wyrazów użytych w książce. Autorką tekstu jest Justyna Bednarek: dziennikarka, pisarka i tłumaczka literatury francuskiej. "Historie spod podłogi" zilustrował Marcin Minor, absolwent wydziału malarstwa Europejskiej Akademii sztuk, pedagog i arteterapeuta.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Justyna Bednarek
Ilustracje:Marcin Minor Daria Solak
Wydawcy:HarperKids - HarperCollins Polska (2021) Wydawnictwo Egmont (2018) HarperCollins Polska HarperKids
Serie wydawnicze:Historie spod podłogi Czytam Sobie Edukacyjny Egmont Poziom 3, Połykam Strony Czytam Sobie Fakty
ISBN:978-83-276-7033-5 978-83-281-2961-0 978-83-281-2965-8
Autotagi:druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania proza publikacje dydaktyczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 8 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo